úterý 4. června 2024

IV Międzynarodowa Olimpiada Dziecięcych Drużyn Pożarniczych

 O víkendu se Lvíčátka zúčastnili IV Międzynarodowa Olimpiada Dziecięcych Drużyn Pożarniczych v polském Wieruszówě. V sobotu se naše dvě autíčka - velitelský vůz a tank zůčastnili  I Zlot Dziecięcych Pojazdów Pożarniczych w Wieruszowie - Sraz dětských hasičských autíček. My jsme si prohlédli autíčka ostatních a v jednom se i svezli :). Posilnili jsme se pizzou, kterou jsem dostali a pak už jsme si šli užívat atrakcí - skákací hrát, happy autobus, holky si domluvili zaplétání copánku, tetování ... Před večeří proběhlo vyhlášení hasičských autíček a náš tank se umístil na 2. místě. Po vyhlášení jsem se přesunuli na večeři, každý si vybral na co měl zrovna chuť. Večer jsem ještě stihli lodičky a horolezeckou stěnu.

V neděli už od rána počasí nepřálo a tak jsme zmokli už na raním nástupu, kde se zapaloval i olympijský oheň. Na start závodu jsme šli hned jako druzí, dokonce nám přestalo i pršet. Nejprve nás čekalo pořadové cvičení, poté útok s vodou, závod s ruční stříkačkou a nakonec štafeta. Vše jsem zvládli a utíkali se usušit. Posilněni hranolkama, jsme se šli vyblbnout do tělocvičny, kde jsme i spali. Kvůli počasí jsem na žádnou atrakci už nešli, jen jsme natáčeli vtipné videa v jednom ze stánků. Ještě jsem se posilnili výborným muffinem a šlo se na vyhlášení. Dostali jsme spoustu krásných cen a nádherné medaile. Cesta zpět uběhla rychle neboť někteří jí prospali :).
                 



























Žádné komentáře:

Okomentovat