pátek 21. prosince 2018

Vánoce u Lvů a Lvíčátek

Poslední trénink v roce. Sešli jsem se na hasičárně a čekali jestli i zde dorazí Ježíšek. Nejprve jsem pouštěli lodičky, každý si s pomocí tety Barči pustil lodičku, kterou potom pozoroval s kým se drží pospolu. S tím kamarádem se pak bude bavit po celý příští rok. Všichni jsem se drželi u sebe a tak to bude prima rok. Dále jsem rozkráli jablíčko, kde jsme uvnitř viděli hvězdičku. To znamená, že budeme příští rok zdraví. S tetou Barčou jsme také pouštěli prskavky (Barča pouštěla, my pozorovali za oknem). Zatím co jsem prskali navštívil nás Ježíšek, který nám přinesl spoustu dárečků. Hlavně na vystoupení dokonce i nové vozidla (zatím neprozradíme, kdo dnes nebyl musí se nechat překvapit). Taky jsme každý dostali krásný polštáře hasičského autíčka se svým jménem (Ježíšek zároveň podpořil dobrou věc a to Chráněnou dílnu Ludmilu, kde polštářky ušili). Podle reakcí to vypadá, že se nám polštářky moc líbí. Když bylo vše rozbaleno, pustili jsme si na závěr pohádku Požárníka Sama.

PŘEJEME VŠEM LVŮM I LVÍČÁTKŮM KRÁSNÉ A POHODOVÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK, JIŽ TEĎ SE NA VŠECHNY TĚŠÍME V LEDNU

 

 

 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat