pátek 4. listopadu 2016

Trénink 4. listopadu

Na začátku tréninku, byl velký zájem o pískání na píšťalku, kterou dostala teta Markéta minulý trénink k narozeninám. Po pískáním všech zájemců proběhla rozcvička a překážková dráha. Po přišla na řadu hra s kolíčkem. Kdo mě na sobě kolíček, tomu " jako hořelo tričko" a všichni už ví co mají v takové situaci dělat. Zopakovali jsem si také telefonní čísla  a stavění výstražného trojúhelníku. Pak jsem si probrali, správné a špatné situace chování se kolem silnice, když projíždí složky IZS a houkají. Za odměnu, že jsme v sobotu byli moc šikovní, jsme si mohli sestavit vlastní překážkovou dráhu. Na závěr jsme si rozdali další kartičky do pytlíčku a to i za minule, kdy jsem tak pilně trénovali, že jsem na kartičky zapomněli. (Rada 4: V hasiči máš kamaráda, niky neukáže záda , Rada 5: Když houkačky zní městem, nikdy nestůj v cestě!)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat