neděle 12. května 2019

Ostrava žije první pomocí

Dnes jsme se zúčastnili akce Ostrava žije první pomocí. Jeli jsme všichni, Lvi i Lvíčátka a tak jsem byli velká početná skupinka ;). Po příjezdu jsme se přesunuli do Trojhalí, kde se akce konala. Chvilku jsme měli ještě před vystoupením a tak jsme hned museli obhlídnout, kde co je. Jako první jsme zavítali k autům celní správy, které jsme důkladně prolezli. Zastavili jsme se u stánku Hasík, který nám je blízký a tak nás Hasiči vyzkoušeli z hasičských znalostí. Koukli jsme se také na vybavení policie a pak už jsem se šli připravit na vystoupení, kde vystupovali Lvíčátka. Těm se vystoupení povedlo. Po ukázce se všichni posilnili koláčem a frukem a vydali se dál. Šli jsem k záchranné službě, kde si všichni vyzkoušeli správnou resuscitaci.  Někteří byli panem záchranářem pochváleni, jak skvěle to umí. Taky jsme si prohlédli sanitku, nakreslili jsme Kryštůfka a s velkým jsem se vyfotili. Pak už jsem se rozdělili. Lvíčátka dále pokračovali a plnili úkoly a Lvi se vydali na zážitkovou cestu první pomoci. Celkem na 5 stanovištích si mohli vyzkoušet poskytnout první pomoc. Poté co si to vyzkoušeli lvi, jsme se šli podívat jak to dělají velcí hasiči, které jsme pozorovali nejprve při záchraně tonoucího a poté při střelném poranění. Posilnili jsme se také řízkem a chlebem a pak se vydali zpět do Klimkovic. Lvi si ještě před odjezdem vyzkoušeli laserovou střelnici.

                    

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







Žádné komentáře:

Okomentovat